TILAUS-, MAKSU- JA TOIMITUSTAVAT

Tilauskäytännöt

  1. Tilaa kukat ajoissa, vähintään päivää ennen toimitusta.
  2. Tilaa kukat puhelimitse, sähköpostitse, verkkosivujemme yhteydenottolomakkeella tai asioimalla liikkeessämme.
  3. Ilmoita tilauksesi yhteydessä, jos haluat, että toimitamme kukkasi eteenpäin. Tarvittaessa vahvistamme tilauksesi joko sähköpostitse tai puhelimitse ennen toimitusta.
  4. Nouda kukkasi itse liikkeestämme, ellet tilannut kuljetuspalvelua.

Emme käytä tilaustietojasi muuhun kuin tilauksesi toimittamiseen. Toimitamme tilauksesi maksamasi hinnan mukaisesti.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi

  1. käteisellä
  2. pankki- tai luottokortilla (ilmoita meille pankki-/luottokorttinumerosi ja kortin voimassaoloaika)
  3. laskulla (yritysasiakkaat, laskutuslisä 5€).
  4. verkkokaupassa (kohta "avoin tuote").

Yksityishenkilöiden laskutus onnistuu vain poikkeustapauksissa sopimuksen mukaan.

Joustava kuljetuspalvelu

Toimitukset Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille

Kuljetamme kukkasi eteenpäin Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille. Toimitusmaksu riippuu matkan pituudesta, pienin veloitus on 12,00 €/kuljetus. Surusidonnat toimitamme sopimuksen mukaan niin ikään Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille.

Toimitukset muille paikkakunnille ja ulkomaille Interfloran kautta

Olemme osa Interfloran kukkavälitysketjua ja välitämme kukkasi myös toiselle paikkakunnalle ja jopa ulkomaille. Kotimaassa toimituksiin lisättävä välitysmaksu on 17,00 €/kuljetus. Toimitusmaksu määräytyy aina välittävän liikkeen hinnaston sekä kuljetusmatkan pituuden mukaan. Ulkomaille lähtevät tilaukset on tehtävä vähintään kaksi (2) arkipäivää ennen toimitusta.

HUOM! Interfloran kuljetukset voit tilata puhelimitse tai asioimalla liikkeessämme.
#
#

Asiakkaan vastuu

Asiakas on aina vastuussa toimitustietojen oikeellisuudesta. Toimitamme mainittuna päivänä tai heti seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Emme voi taata toimitusta tiettynä kellonaikana, mutta teemme parhaamme. Hautajaistilaukset ovat kuitenkin poikkeus: toimitamme ne aina siunausajankohdan mukaan.

Kukkalähetykset teemme tilaajan toivomusten mukaisesti. Toimitamme vastaanottajalle tilattua lajiketta, annettua vaihtoehtoa tai lähintä vastaavaa.

Reklamaatiot

Jos kukkiemme laadussa on vikaa, korvaamme sen toimittamalla uudet kukat. Valitus on tehtävä heti toimituksen tapahduttua – viimeistään seuraavana arkipäivänä esittämällä toimitetut, vialliset kukat.